اخبار روزفناوری

آی‌پدهای قدیمی‌تر رتینا 2012 توسط چینی‌ها به نمایشگرهای قابل حمل تبدیل می‌شوند و ضایعات الکترونیکی قابل توجهی را کاهش می‌دهند.

آی‌پدهای قدیمی‌تر رتینا 2012 توسط چینی‌ها به نمایشگرهای قابل حمل تبدیل می‌شوند و ضایعات الکترونیکی قابل توجهی را کاهش می‌دهند.

پشتیبانی از هر نوع برای مدل‌های آی‌پد رتینا 2012 اپل تقریباً به هیچ‌وجه وجود ندارد، و این بدان معناست که این تبلت‌ها جز جمع‌آوری گرد و غبار یا استفاده به‌عنوان یک وزنه کاغذی کار دیگری انجام نمی‌دهند. با این حال، چینی ها هدف جدیدی برای این تخته سنگ ها پیدا کرده اند و آن ها را به نمایشگرهای قابل حمل تبدیل کرده اند که می توانند با وسایل جانبی خود برای اهداف بهره وری استفاده کنند. این رویکرد به کاهش ضایعات الکترونیکی کمک می‌کند و در عین حال به کاربران امکان می‌دهد از یک دستگاه پشتیبانی‌نشده بیشترین بهره را ببرند.

آی‌پدهای قدیمی‌تر Retina می‌توانند صفحه‌کلید و صفحه‌کلید ماوس را نیز با کمی تغییر در اختیار داشته باشند

تصویری که یک iPad قدیمی رتینا 2012 را نشان می‌دهد توسط @iconredesign آپلود شد در X، تبلت را نشان می دهد که در یک محفظه قرمز قرار گرفته است. به نظر می‌رسد چینی‌ها در استفاده مناسب از سخت‌افزار قدیمی‌تر بسیار مدبر هستند، زیرا تبلت دارای میانبرهای زیادی در صفحه اصلی است که نشان می‌دهد از آن به عنوان یک نمایشگر قابل حمل استفاده می‌شود.

دستگاه‌هایی که در آن زمان با پورت لایتنینگ اختصاصی اپل ارسال می‌شدند، بنابراین به غیر از اینکه برای شارژ استفاده می‌شدند، این ورودی هدف دیگری را دنبال نمی‌کرد. خوشبختانه، چینی‌ها راه‌حل هوشمندانه‌ای برای حل این مانع پیدا کردند، با یک پیوند خارجی نیز در رشته X ارائه شده است که پستی از Hackaday را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که می‌توان یک iPad رتینا 2012 را به یک صفحه نمایش قابل حمل تبدیل کرد و این از طریق کمک است. از یک آداپتور Embedded DisplayPort (eDP).

آی‌پد در تصویر بالا همچنین نشان می‌دهد که کابل‌های متعددی به آن متصل شده‌اند و برای افزایش بهره‌وری از صفحه‌کلید نیز پشتیبانی می‌کند. اگر یک وسیله قدیمی در اطراف خود دارید، این حرکت بسیار مفید است. با این حال، ما همچنین باید اعتبار شایسته‌ای را به اپل برای توسعه محصولات قوی‌ای بدهیم که می‌توانند در آزمون زمان مقاومت کنند، حتی اگر این بدان معنا باشد که هیچ یک از آنها هیچ به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت نمی‌کنند.

d8a2db8cd9bed8afd987d8a7db8c d982d8afdb8cd985db8cd8aad8b1 d8b1d8aadb8cd986d8a7 2012 d8aad988d8b3d8b7 da86db8cd986db8c 66d6b95126c5e

اگر به انجمن‌های مختلف مانند Reddit نگاهی بیندازید، تعداد زیادی پست را مشاهده خواهید کرد که در آن کاربران همچنان مک‌بوک‌های قدیمی خود را تکان می‌دهند، که نمونه دیگری از ماندگاری این محصولات است. . به طور خلاصه، اگر یک iPad قدیمی در اطراف خود دارید، شاید بتوانید به جای اضافه کردن تعداد دیگری به انباشت زباله الکترونیکی، آن را به یک صفحه نمایش قابل حمل تبدیل کنید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا